HTML

Desszertkirálynő

A Desszertek Királynője hív. Ellenállhatatlanul vonz, örök szerelemben tart.
Hódolunk előtte, és hódolunk neki.

Nagyobb térképre váltás

2007.10.09. 00:00 Palkó - 68

Pali - Hamdi

 
Első csalódás: a somlói itt is kocka. Hát én most már csak kockákat fogok enni, bármerre is megyünk?! No mindegy. Így jártam. A somlói kétféle kiszerelésben található a pultban, egyrészt elvihető műanyag dobozban, illetve tányéron előkészítve, öntettel és habbal. Legalább nem műanyag dobozban kapjuk. A hab persze nem lehet igazi, mert az nem bír ki egy óránál többet sehogyan se. És tényleg. Megkóstoltam, csak úgy külön, és tényleg nem az a tipikus zsíros tejszín íz, hanem olyan kis könnyed semmi. Amit az előnyére lehet írni, hogy nem édes. Nem tudom, hogy ki hogy van vele, én arra jutottam, hogy a tejszínhab éppen az édes íz ellenpotntjaként érvényesül a legjobban, a nehéz sűrű, erősen édes ételeket könnyíti meg habosságával és könnyed zsírosságával. A tejszín az ételekben a vad ízek csillapítója, harmónikussá, lággyá tevője. Nem szabad édesíteni, ha édességhez rakjuk, mert csak megterheli azt, ahelyett, hogy ellenpontozná.

 tovább...

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://somloi.blog.hu/api/trackback/id/tr80190887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

húsgombóc · http://husgomboc.blog.hu 2007.10.12. 09:16:15

Teccik! Én is szeretem nagyon, sok keserű csokival.
Hm. lehet, hogy én is körülnézek a városomban. :)

sultzoldparadicsom 2007.10.12. 11:18:23

érdekes, hogy ez olyan férfi dolog, az én férjem pl. soha semmilyen más süteményt vagy deszertet nem eszik sehol, így aztán a különféle helyeket a somlói szerint ítéli meg, nem gondoltam volna, hogy akadnak haszonszőrűek akik szintén ezt teszik, de lehet hogy igazuk van a sokféleség csak megzavarja az embert

Palkó - 68 2007.10.12. 11:56:18

Amúgy nem vagyok híve annak, hogy mindenhol mindig ugyanazt egyem. Éppen ezért kellett külön elhatározás, hogy megtaláljuk a legjobbat. Illetve inkább, hogy találjunk valami igazán jót, ahova szívesen elmegyünk bármikor. A többi meg csak hab a tortán.... :)
süti beállítások módosítása